#1 Don't Call Me Angel - Ariana Grande & Miley Cyrus & Lana Del Rey



Siema!





Od bardzo dawna nic zupełnie nie wstawiałem. 

Z jednej strony trochę przez brak czasu. 





Chciałem poświęcać każdemu postu dużo serca, moich przemyśleń, ale przede wszystkim skupić się na jakosci, przekazie, a nie ilości. 





Cały czas niezmiennie robiłem sesje zdjęciowe, tworzyłem swój świat #breakfreejoy. 






Powrót na bloga to nie jedyna rzecz, którą ruszyłem. 

Zacząłem wyciągać wszystkie swoje marzenia na zewnątrz i zacząłem je spełniać. 




Nie bez powodu w tym poście pokazuje Wam najlepsze ujęcia Daniela Borzewskiego. 




Jest on dla mnie przykładem osoby, która swoją ciężką pracą zdobywa kolejne szczyty, ale przede wszystkim rozwija się w każdą stronę i nie stoi w miejscu. 




Ma obok siebie wspaniałych ludzi, którzy pchają go do przodu i wspierają w najtrudniejszych decyzjach. 




Jestem dumny z tego, że na przestrzeni tych kilku miesięcy odważył się pozować, zacząć bawić się fotografią i jako model tworzy ze mną arcydzieła, które podobają się odbiorcom.



Współpraca na każdej sesji jest najważniejsza. 


Tylko dzięki zaufaniu i słuchaniu każdej strony mogą powstać unikaty. 



Każde zdjęcie ma w sobie historię, często wymianę zdań, kombinacje nad stylizacjami oraz całą resztą.




Musimy, o tym pamiętać, że sukces zdjęcia to sukces każdej z stron. 




Miłego wieczoru!
#breakfreejoy

Komentarze